5 טיפולים חדשניים ברפואת שיניים

הקדמה מגיעה לכל תחום בחיינו באמצעות טכנולוגיות חדשניות, רעיונות מבריקים ופטנטים מתוחכמים. גם בתחום רפואת השיניים אפשר למצוא הרבה מאד פעולות ייחודיות שהן חדשות בתחום זה ולכן מאפשרות לסייע הרבה יותר ללקוחות במצבים שונים.

הרדמה על ידי רופאי שיניים

לקוחות רבים מפחדים מטיפולי השיניים לאור החשש שלהם מכאבים בעת קבלת ההרדמה באמצעות זריקה וגם לאחר מכן לאור השימוש במכשור המיוחד של רופא השיניים. במציאות העכשווית קיימת אפשרות להיעזר בהרדמה דיגיטלית. מדובר בשירות יוצא דופן שבו חומר ההרדמה מורדם באיטיות רבה לתוך החניכיים. מערכת המחשוב והבקרה היא זו שמכתיבה את מהירות החדרת החומר פנימה. לאור העובדה שהחומר מוזרם בצורה כה איטית, המטופל לא חש בכך. לכן בתום החדרת חומר ההרדמה ממתינים כמה דקות, כדי לוודא שכבר קיימת השפעה מלאה ורק לאחר מכן, רופא השיניים מתחיל לבצע את הפעולות הנדרשות.

הרדמה מלאה עבור טיפולי שיניים

לקוחות שאינם מסוגלים לעבור תהליך זה באמצעות הזריקה הממוחשבת, אך חייבים לבצע טיפולים שונים בשיניים שלהן, בוחרים בדרך של הרדמה מלאה או לחלופין באמצעות גז צחוק אשר יוצר טשטוש מהותי. כאשר פועלים באמצעות אחת משתי הדרכים הללו, רופא השיניים יכול לבצע את מלוא העבודה והמטופל לא חש בדבר.

השתלות ביום אחד

ההשתלות הפכו לתכופות מאד בקליניקה של רופא שיניים באשדוד .מטופלים רבים מעוניינים לסיים את התהליך תוך פרק זמן קצר ולכן הם מעוניינים לבצע השתלות של כל השיניים התחתונות וגם השיניים העליונות בבת אחת. לאחר מכן הם יסבלו מכאבים ומשטפי דם, אך פרק זמן זה יחלוף במהרה יחסית.

סריקה תלת ממדית של השיניים

כאשר מבצעים צילומי שיניים מקיפים ומעמיקים, לא אחת המטופל כמעט מקיא או מקיא ,לאור התחושה שמגרה את אפקט ההקאה. לכן אפשר לבצע היום סריקה ממוחשבת שמייתרת את הצורך בהכנסת המכשור בזה אחר זה לתוך חלל הפה כדי לצלם את מלוא השיניים.

הסריקה התלת ממדית חוסכת את הצורך לבצע מדידות כיוון שרופא השיניים מקבל באמצעותה את מלוא המידע ללא צורך לגעת בפה או בשיניים. הסריקה היא תהליך די חדש, אך לאור הרזולוציה הגבוהה התמונה היא ברורה וחדה מאד ולכן מסייעת מאד להליך כולו.

שימוש בלייזר בעת טיפולי שיניים

השימוש בקרני לייזר מסייע לרופא השיניים בתהליכים שונים בחלל הפה. אם לדוגמה הוא מעוניין לבצע ללקוח סתימות באמצעות לייזר, אין כל צורך לבצע לפני כן הרדמה כיוון שהטיפול אינו כואב כלל.

שיטה חדשנית זו מתאימה גם בעת ביצוע ניתוחים קלים בחניכיים והם מפחיתים את הכאבים בצורה מהותית.

רופאי השיניים מקבלים מידע ועוברים השתלמויות לגבי דרכים חדשות לטיפול בלקוחות כדי להקל עליהם בנושא הטיפולים, הרדמה, הכאבים, המידות, ההשתלות וכל נושא נוסף ברפואת שיניים.